8/30/2009

2 awards


Deze 2 awards heb ik gekregen van Cora en Bernadet, dank jullie wel meiden,
voor beide awards gelden de volgende regeltjes

voor deze award moet 7 dingen over mezelf vertellen en hem weerdoorgeven aan 7 personen die ook weer 7 dingen over zichzelf moeten vertellen en weer doorgeven
1) ik ben Inge, woon al 22 jaar samen met Marcel
2) we hebben 2 dochters, Melanie van 17 jaar en Romy van 12 jaar
3)hou heel erg veel van dieren waarvan we er ook veel hebben.
4) mijn hobbies zijn naast van alles freubelen, cluppen en bloggen ook lezen al komt dat er te weinig van.
5) werk als preventieassistente nu voor 24 uur, maar dat wordt weer 20 uur
6) heb sinds een tijdje een hele gave scooter zo eentje met een breed stuur.
7)mijn favoriete vakantieland is frankrijk
Ik weet echt niet aan wie ik de awards moet doorgeven, heb al zoveel bekende namen bij de anderen zien staan. Dus ik wil ze graag doorgeven aan iedereen die mijn blogje bezoekt. Dus dames neem maar mee en vertel alle weetje over jezelf
Liefs Inge

1 opmerking:

Vind het heel leuk dat je geweest bent en bedankt voor je reactie.