3/25/2010

Paaseitjes

Voor mijn lieve kapster die tijdens de wintersport zo vervelend was gevallen dat haar kniebanden waren afgescheurd en er een breukje zat, heb ik de lege potje wat opgeleukt en er paaseitjes ingestopt.
Ze zit al lang thuis dus het werd wel even tijd om haar een beetje op te vrolijken. Ze vond het erg leuk.


Ben nog heel druk met iets anders bezig en dat hoop ik zeer binnenkort aan jullie te kunnen laten zien.
Ik ga nu nog even een vergeten boodschap halen want de lucht begint helaas al ietsjes te betrekken.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!
Liefssss Inge

20 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk geworden, kan me voorstellen dat ze er erg blij mee was! :))
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Inge Ik vindt de potjes geweldig zo mooi gedaan ze zal er wel blij mee geweest zijn
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een schattig potje geworden, hoor. Het blijft leuk he om vanalles te scrappen.

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gaaf potje heb je gemaakt voor je kapster Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepiii Inge, die is leuk!!! Wat zal je kapster daar blij mee zijn.

    Helemaal leuk gedaan hoor, super kleurtjes, lief plaatje en dan met van die lekkele paaseitjes er in. Jammie...
    Ik denk dat ik ook een beetje last heb van mijn knie opeens...Zal je gauw mijn adres eens mailen:p:p

    Liefs van Neltientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel hoor meiden!!!

    Je mag je adres wel mailen hoor Neltientje;) dan stuur ik wel wat lekkele eitjes op;)
    Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou die is prachtig Inge wat lief van je ze zal het zeker erg gewaardeerd hebben wie is er nou niet blij met zo`n schitterend potje en de vulling jammie jammie
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou wie vind zoiets nou niet leuk.....superrrr lief Inge , kan me voorstellen dat ze daar blij mee was en met een jammieeeee inhoud :D
    ennuhhhh ikke ben ook heeeeeeel erg aagje :p
    Knuffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zal haar zeker opfleuren, hartstikke leuk gedaan en ook nog eens lekker..jammie...
    Groeten, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhh... dit is toch ook weer té lief!!! Wat een schattig potje! Ben benieuwd naar jouw projektjes hoor! Leuk allemaal hè!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gaaf potje Inge,daar fleurt ze vast van op.Ik ben benieuwd naar de creatie waar je mee bezig bent, ik hou je blog in de gaten hoor;)
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooi potje Inge met een heerlijke inhoud ;)
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooohhh wat een mooi potje!!

    groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhhhhh wat is dit lief. En heeeeeeel erg mooi.
    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig cadeau weer Inge. pfff ik zou wel eens bij jouw thuis willen snuffelen, volgens mij is het er super gezellig..

    Liefs Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaaaaaaaaa en dat is onze lieve Inge hé. Die maakt van een potje een heel gaaf nostalgisch potje met eitjes erin............ en die brengt ze vervolgens naar de zieke kapster. Super Inge!!!!!!!

    Groetjes hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schattig hebbe dingetje heb je weer gemaakt inge en ja inder daad weer een leuk kadootje
    gr gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Vind het heel leuk dat je geweest bent en bedankt voor je reactie.