6/29/2010

Nieuwe creatie voor Gepke

Het was alweer even geleden dat ik iets van het DT team van Your Zoap heb kunnen laten zien, het duurde nl. even voordat ik de stof binnen kreeg, er is zoveel vraag naar de supermooie Tilda stof.
Het idee van het hart komt uit het boek SommerFrische. Het patroon van de duifjes ook, ik heb er een slinger van gemaakt met nog 2 kleine hartjes erbij, beide ook van Tilda stof. Op de kleine hartjes heb ik bloemen geplakt geponst uit Tilda papier.

Ook alle lintjes komen bij Your Zoap vandaan


Zo als jullie zien staat het geheel zo wel erg leuk met de vogelhuisjes erbij dus misschien dat ik er nog wel eentje ga maken, maar dan voor mezelf.



Bedankt voor jullie bezoekje en geniet van het mooie weer
Liefs IngeXx

23 opmerkingen:

  1. Dit is werkelijk een prachtige slinger, zo mooi afgewerkt met al die prachtige details, hier ben je even mee stil geweest!
    Schitterend resultaat vind ik dit,
    liefs , Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooooowwww die is leuk zeg. Lief stofje en zo mooi afgewerkt. Een dikke pluim voor jou hoor.
    Oh ja...die slinger hangt bij jou heeeelemaal verkeerd. Staat echt niet op die kast hihi..lol. Hij pas beter op mijn kast:):)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt het schitterend Inge!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww Inge wat heb je dat mooi gemaakt zeg
    en die Tilda stof.....schitterend!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwwwww wat mooie gemaakt supers

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowww Ing wat mooi en schattig lieve stofjes heb je gebruikt
    liefs Liaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je weer leuke dingen gemaakt met dat prachtige tilda stof
    superrr

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowww Inge,Wat SCHITTEREND gemaakt allemaal.
    Wat is dat toch prachtige stof,en hoe jij dat zo mooi kan verwerken.
    Alles is echt schitterend ,complimenten meis.
    Ik ben vreselijk jaloers op je,dat je zo iets kan.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat ziet dat er allemaal weer prachtig uit.
    Dit is weer genieten.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is schitterend, ik ben net volger geworden, maar een hoop inspiratie hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zie ik hier weer heel veel moois!1

    Je doet het heel knap hoor....mijn complimenten !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owww wat gaaaaaaaaaaaf gedaan Inge...zeker jammer dat je hem moest opsturen ! Maak je er toch nog 1 :p
    Knuffff Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwww.....schitterend Inge !
    Inderdaad.....gewoon nog 1 maken :p
    Groetjesss, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We hebben er lang op moeten wachten, maar dat was zeker de moeite waard. Je creaties zijn weer schitterend!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige dingen staan er in dat boek, he?
    Ik heb ook een hartenslinger gemaakt voor Gepke, maar iedere creatie is weer een kunstwek op zich!
    Schitterend gedaan, hoor!
    Lieve groetjes,
    Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. o wat mooi Inge wat een werk zal dat geweest zijn meis maar het resultaat is schitterend !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat maak je toch prachtige dingen!Petje af hoor!
    Liefs Penilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooooooooooo Inge wat heb je weer een gave creatie gemaakt. Het is een pronkstuk.

    Liefs Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Meiden heel erg bedankt voor jullie lieve complimentjesssss,
    Liefs IngeXx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig meis wat je allemaal hebt gemaakt
    mijn complimenten weer
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Vind het heel leuk dat je geweest bent en bedankt voor je reactie.