1/08/2011

De beste wensen voor het nieuwe jaar en een lange post



Heel graag wil ik jullie het allerbeste toewensen voor het nieuwe jaar, volgens mij mag het nog net. Dat het maar een mooi, gezond, gezellig, liefdevol en creatief jaar voor jullie allemaal mag worden.

Dit wordt een beetje een lange post, heb namelijk Marcel nog even nodig om de foto's van het nieuwe toestel te krijgen, met mijn oude kon ik lezen en schrijven maar met deze nieuwe gaat alles net een beetje anders.

Een van de meiden van het cluppie was jarig en daar heb ik dit doosje voor gemaakt met wat leuke kantjes erin, want daar kun je nooit genoeg van hebben toch?

En vandaag vierde mijn buurvrouw haar verjaardag, heb dus ongeveer het zelfde doosje voor haar gemaakt maar dan gesloten. Ik heb er een bon van een tuincentrum bijgedaan, ze was er erg blij mee.

tussen door was er ook nog een jarige, dus heb ik dit kaartje gestuurd.

Voor een aantal lieve clubvriendinnen en andere speciale mensen heb ik een theelichtkaartje gemaakt, hieronder staan ze, heb van eentje de binnenkant maar op de foto gezet, want die waren bijna gelijk aan elkaar.














Inmiddels ben ik al weer hard bezig voor het DT-team van Your Zoap, hoop binnenkort een sneak a peak te laten zien.
Heel erg bedankt weer voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer
Liefs IngeXxX

22 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    zo zeg, wat ben jij lekker aan de freubel geweest en allemaal even prachtig!!! Vind je theelichtkaartjes wel héél mooi hoor zo met die vintage plaatjes, schitterend!!!!

    Fijn weekend verder!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge,
    Wauwwww... is me dat ff genieten van al die prachtige creaties hierboven, ik ben helemaal weg van je theelichtkaartjes, ze zijn stuk voor stuk schitterend!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie theelichtkaartjes heb je gemaakt Inge, echt stuk voor stuk fantastisch.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een schitterende creaties!!!
    Ze zijn allemaal even mooi.
    Het doosje met kant vind ik helemaal super gaaf.
    Jij ook nog de beste wensen en een creatief 2011 toegewenst.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh mijn complimenten wat maak jij een beeldschone kaartjes Inge!!!
    Ik geniet!!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo zeg wat een hoop mooie dingen heb je gemaakt. echt geweldig allemaal.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk prachtige creatie, echt prachtig!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat geweldig mooi gemaakt.
    Er is niet één bij die ik niet mooi vind.
    Mijn complimenten.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW dat ziet er allemaal schitterend uit zeg!!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jij ook het allebeste voor 2011....ennn je begint al goed, prachtige items heb je gemaakt.

    diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er weer superrr gaaaaafff uit Inge ....ik moet ook weer eens aan de slag voor Gepke...ben benieuwd wat jij gaat maken ;)
    Dikke knufff Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joepiii weer ene nieuwe post. En ik heb mijn hele scherm onder zitten kwijlen. Gaaaaf zeg die doosjes en dan die theelichtkaartjes. Ze zijn allemaal even prachtig. Die van jou staat nog steeds op mijn dienblad hoor, kerst of geen kerst;)

    Ik ben ook heeeeeeel erg benieuwd wat je gaat maken:):)

    Lieve garoetjes Neltientje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook nog de beste wensen voor 2011.
    En wat een schitterende creaties heb je gemaakt Inge!!
    Grioetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Inge,
    Allereerst wens ik jou een gezond, liefdevol en creatief 2011 to.
    Prachtige dingen heb je weer gemaakt! Ben er helemaal weg van!
    Lieve groetjes,
    Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt. Heel erg gaaf die doosjes en je theelichtkaartjes zijn ook prachtig.
    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een prachtige kaartjes heb ik voorbij zien komen, super mooi! Ook voor jou nog het allerbeste voor 2011.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Inge ook voor jou de allerbeste wensen meis voor 2011 en wat ben je druk geweest allemaal even prachtig erg mooi de vintage doosjes !!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwww Inge,Wat een schitterende creaties,prachtig die plaatjes,zo mooi papier en details.
    Jij en je dierbare ook een gezond 2011 meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jij heb ook niet stilgezeten Inge;) prachtige creatie's zijn er weer uit je mouw geschud zeg.
    En die thealightcards zijn in het echhie nog veel mooier;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterende kaartjes. Ze zijn allemaal even mooi !!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dear Inge, I Just arrived at you blog. I love your art and creative mind! I'll be watching this blog closely, thank you for giving us so much of your time and mind. You make so wonderful and lovely works!
    Many warm Hugs from Marina from Germany
    I invited you gently to visit my creative Website: Bettyscardsandpaperdesign.com

    BeantwoordenVerwijderen

Vind het heel leuk dat je geweest bent en bedankt voor je reactie.