3/01/2011

Hier is dan eindelijk de creatie voor het DT team van Your Zoap

Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar tussentijds is mijn naaimachine ook nog even naar de naaimachinewinkel geweest, hij maakte wel heel veel herrie ineens, en heeft nu een doorsmeerbeurtje gekregen. Dat heeft hij ook wel verdient, heb hem toen ik ging samen wonen met Marcel( bijna 24 jaar geleden) gekregen van mijn oma. Al die tijd nooit iets aangedaan dus nu was het echt nodig.

Ik heb een wc-rolhouder gemaakt. Ik had een gekochte, maar de tunnels waren zo smal dat je het rolletje dubbel moest vouwen om het erin te krijgen. Hahaha niet echt handig dus.







Hier ook nog een zij-aanzicht zodat jullie ook kunnen zien hoe het in elkaar zit

Alle gebruikte materialen komen bij your zoap vandaan ook kunnen jullie hier de werkbeschrijving vinden, Gepke zet de beschrijving deze week nog op de site. Ook de roosjes komen bij haar vandaan alleen de gestanste bladeren zijn van een die van Magnolia. Als er iets in de beschrijving niet helemaal duidelijk is, hoor ik het graag.
Hele fijne dag verder en bedankt voor jullie bezoekje.
Liefs IngeXxX

26 opmerkingen:

  1. Wat is dit Prachtig Inge!!!! Geweldig!!
    wat zal het er bij jou gezellig uit zien op het toilet.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet die er super uit Inge! Schitterend dat stofje met kant.
    Zo is het nog gezellig om op het toilet te zitten, toch.
    Fijne dag nog.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    wat is dat mooi zeg!!! Alle borduurtjes ook zelf gemaakt?? Knap hoor, vind het heel mooi!!
    Hier is alles goed hoor, met jullie ook??

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! Bijna jammer dat het op de W.C moet hangen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwwww gaaaaaaaaf gedaan Inge ...hihihi nou blijf je vor je plezier wat langer zitten :p
    Dikke knuffellll , Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeempie die is toch gaaf geworden!!! Die hangt helemaal verkeerd bij jou hoor hahah. Ik weet er wel een mooi plekje voor. Op ons skijthuis hangt nog niet genoeg brocante rommel zou Martin zeggen haha

    Als ik weer op bezoek kom zit ik waarschijnlijk de helft van de tijd op je kleine kamertje te genieten...lol.

    Knuf van Tientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps..had twee keer hetzelfde berichtje geplaatst:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooow wat een romantische boel bij jullie op het toilet Inge;)
    Gaaf hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh....wat is die mooiiiiiiii!
    Lekker kwijlen op de wc ;)
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou dit was het wachten waard hoor. volgens mij wil iedereen bij jullie naar de wc hihi
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwww Inge,wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Zo mooi die stof en kant.
    Prachtig geborduurd.
    Echt geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig, Inge, complimenten!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoo, dat is nog eens een mooie wc-rolhouder. Ik vind hem prachtig.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt prachtig zeg. Super romantisch!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inge, PRACHTIG!!!, ik ben er helemaal weg van. Zo wil je toch wel de hele dag op het toilet zitten. :)) Liefs van Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En wat zegt Hildan dan altijd, als ze iets heeeeeel mooi vind: Wauwiede wauwie en jammie jammie jammie.
    Super Inge!!!!

    Ik ga hem ook nog even in het echie bewonderen........... Liefs Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende WC-rolhouder! Heel mooi gemaakt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwwwwwie Inge,
    wat heb je dat mooi gemaakt, dat word een knusse boel bij jullie op het toilet;)
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou dat is romantisch plassen bij jou ;o) heel erg leuk Inge !!

    diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Inge,
    Ik vind het ook zo'n pracht-creatie!
    En super goed, dat er van die lekkere, grote rollen in passen!
    Je borduurwerk is ook subliem!
    Ik ben blij, dat ik dit moois in levende lijve mocht zien!
    Alles goed met je?
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. die is gaaf geworden inge

    groetjes jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind de wc rolhouder prachtig !maak je deze ook voor anderen? ik hoop het mij email is glenda21@live.nl k hoor het wel Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Vind het heel leuk dat je geweest bent en bedankt voor je reactie.