10/15/2010

geurtasje

het is inmiddels alweer een hele tijd geleden dat ik wat heb kunnen laten zien, dit heb ik al een tijdje geleden gemaakt voor een heel lief hobbymaatje,maar ik had het nog niet laten zien.
Ik had zoiets ook voor mijn verjaardag gehad van Jeanet en vond het een super leuk idee om het zo te doen.



Het todo papier komt bij de loods van Gepke vandaan, ze heeft veel soorten en het is super om mee te werken, ik heb er inmiddels nog iets mee gemaakt maar dat kan ik nog niet laten zien.
Ik heb een tijdje in een freubel dip gezeten maar ik hoop dat het nu weer een beetje terug komt,
in ieder geval bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer
IngeXxX

21 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi Inge!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh dat is een prachtig cadeau geworden! De krijger is er vast heel blij mee!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi tasje Ing, mooi papier, lief en schattig plaatje
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey inge, heb je je inspiratie al gevonden? dit tasje is echt heel leuk. het plaatje is ook erg lief.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww deze is ook superrrrrrr lief geworden Inge...zal diegene erg blij mee gewesst zijn ;)
    Dikke knuffff , Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is zoooo mooi Inge. Zo'n lief tasje!! daar tel je in zo'n brocante tent zo 30 euries voor neer, en jij kan het zo zelf maken. Een hele dikke vette pluim.

    Wat heb ik je leuke freubels gemist hoor. Ik ben nu alweer reuze nieuwsgierig naar je volgende creatie:):)

    Knuffie Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is dat een prachtige tas geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww Inge
    wat mooi zeg, daar zal je hobbydinnetje vast heel blij mee zijn. Ik kijk volverwachting uit naar je volgende creatie.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh wat prachtig!!!
    Zo mooi!!!!!!
    Liefs penilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohh.. Inge wat een superlief tasje.
    En die freubeldip, daar hebben we allemaal wel eens last van denk ik. Maar met de lange winteravonden voor de boeg, komt dat vast weer.
    Fijn weekend voor jullie.

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. miste je al meis blij dat je er weer bent en je tasje SUPER !!!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooohhhhh wat mooi!!!!!!!! Hoop dat je freubeldip nou een beetje over is???

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom terug in blogland.
    En gelijk weer iets heel moois gemaakt.
    En nu maar hopen dat je freubeldip helemaal voorbij is dan kunnen wij er weer van genieten van al het moois wat je maakt.
    Fijn weekend gewenst.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwww mooi zeg, zo te zien ben je uit de dip....
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moooiiiiii Inge!
    Ben benieuwd wat er allemaal nog meer komt ;)
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. welkom terug Inge haha
    Nou je eerste creatie mag er weer wezen hoor, super gemaakt!!!!
    hopelijk is je freubeldip voorbij en mogen we weer regelmatig van je moois genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhhhhhhh wat mooi Inge ik geloof dat ik maar eens wat anders ga meken als kaartjes vind duit zo mooi complimentjes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh wowwww Inge,Wat schitterend gemaakt,zo mooi plaatje heb je erop gedaan.
    Straalt heel chique uit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend tasje Inge,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een geweldig mooi tasje Inge, zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Vind het heel leuk dat je geweest bent en bedankt voor je reactie.