10/17/2010

Mijn cadeautje voor Jeanet

Vandaag is mijn vriendin Jeanet jarig, ik heb een kussen voor haar gemaakt met alweer To Do papier, ook deze is gekocht bij Your Zoap van Gepke. Ik heb het gemaakt van een katoenen sloop met breed broderie kant, het To Do papier heb ik eropgeplakt met dubbelzijdige vlieseline. De pareltjes zijn van een bruidsjurk, het is de sluiting op de rug. Het hoekje kant is van een kantenkraagje.



Ik heb er ook een versierd zeepje bij gedaan, mijn overbuurvrouw die Janet heet was deze week ook jarig heb er dus ook een voor haar gemaakt en het gegeven in celofaanpapier met een lekkere fles douchespul.

De spulletjes die hieronder staan heb ik erbij gestopt en het opgestuurd in een grote doos. Ze had hem Dinsdag al geloof ik maar ze mocht hem pas vandaag openmaken hihihiihi.


En gisteren zag ik tot mijn grote schrik dat ik nog een cadeautje vergeten was, had het al een tijdje geleden gekocht omdat ik het zo leuk vond, dus die houdt ze nog tegoed.
Ze was er geloof ik wel blij mee. Net als de buuf trouwens die vond het zeepje ook erg leuk zo.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer
IngeXxX

19 opmerkingen:

  1. Ooooohhhh wat mooi!!! Dit is dus waar je het over had, prachtig zeg!!! Wat zullen ze daar blij mee zijn!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of ik daar heeeeeeeel blij mee ben Inge...het heeft allemaal al een plekje gekregen hoor ;) Hihihi ik wacht geduldig af, ben ik gewoon nog een keer jarig :p
    Dikke knuffel, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhhhhhhhhhh wat mooiiiiiiiii complimentjes daar zal ze wel blij mee zijn geweest

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhhhh wat schitterend Inge! Daar wil je wel jarig voor zijn.
    Vind het super gemaakt allemaal!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Inge! wat zullen ze daar blij mee zijn zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh wowwww Inge,Wat een schitterende kussen heb je voor haar gemaakt.
    En die zeepjes,zo prachtig.
    Je heb echt gouden handen meis.
    Ze is goed af met zo vriendin.
    Het is echt om van te kwijlen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf gemaakt Inge! Daar was Jeanet vast errug blij mee! (Wie zou dat niet zijn ;-) Het ziet er heerlijk romantisch uit en die zeepjes echt geweldig! Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Inge, die is gaaf zeg, de kussen. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
    En dan de zeepjes, zo gaf ingepakt, top!!!!!!

    En uehhh gefeliciteerd met je vriedinnetje hé!!!

    Liefs Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. inge wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend mooi gemaakt zeg. Ze boffen maar met zo'n vriendin/buurvrouw. Geweldig.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, hoi,
    Meis...wat ziet alles er weer mooi uit! Supermooi...Nou nee...Gewoon beelschoon!
    Wat zullen de dames enorm BLIJ zijn geweest met zulke prachtige cadeau's.
    Leuk is dat papier he?
    Ik ben er katoenen zakjes mee aan het versieren als Kerstcadeautjes. Ben maar vroeg begonnen, want de tijd vliegt voorbij!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh wauw wat een geweldige blikvangers zijn dit geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel erg leuk!
    hoe is het met je?lang niet gezien en/of gesproken
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou dat ziet er geweldig uit Inge en Jeanet zal er zeker blij mee zijn die houd erg van deze stijl he en die engeltjes daar heeft ze er zo te zien nooit genoeg van hihi
    erg mooi gemaakt !!!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwwww Inge...onwijs leuk en gaaf zeg !! en ik heb al gelezen dat ze erg blij ermee is...

    dianax

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww...dat ziet er allemaal schitterend uit Inge!
    Groetjess, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een prachtige creaties Inge, echt super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwwww die zullen blij zijn,dat ziet er geweldig uit.Prachtig!!!!
    Liefs Penilla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend blog heb je er is zoveel moois te zien prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Vind het heel leuk dat je geweest bent en bedankt voor je reactie.